Sømløs administrasjon for webshop og utleie

Med Icapire får du enkel oppstart og et sømløst system for betalingshåndtering og produktregistrering til dine webshoper og utleietjenester. Integrer vårt brukervennlige system på dine nettsider, og gi dine kunder en sømløs opplevelse fra bestilling til betaling. Få full oversikt over dine produkter, ordrer og økonomi – alt i ett system.

Sømløs administrasjon for webshop og utleie

Med Icapire får du enkel oppstart og et sømløst system for betalingshåndtering og produktregistrering til dine webshoper og utleietjenester. Integrer vårt brukervennlige system på dine nettsider, og gi dine kunder en sømløs opplevelse fra bestilling til betaling. Få full oversikt over dine produkter, ordrer og økonomi – alt i ett system.

Fokus på brukervennlighet

Opplev brukervennlighet og full kontroll over alle detaljer helt enkelt med Icapire.

Produktregister og netthandel

Effektiv håndtering av produktsalg og utleie

Icapire gir deg verktøyene du trenger for å administrere og selge produkter eller tilby utleietjenester gjennom en enkel nettbasert løsning. Med vårt tekniske produktregister kan du enkelt drive netthandel og administrere salg av ulike varer, håndtere utleie av lokaler eller andre tjenester, og kombinere produktsalg med kurstilbud og eventer. Vår plattform sikrer en sømløs opplevelse for dine kunder og effektiviserer administrasjonen for deg, og kan enkelt kobles opp mot din nettbutikk/webshop. 

  • Eget produktregister for produktsalg.
  • Salgsstatistikker og -oversikter.
  • Kombiner kurs og produktsalg.
Full oversikt over økonomien

Sømløs integrasjon med regnskapssystemer

Icapire gjør det enkelt å overføre regnskapstall til din regnskapsfører. Våre systemer er kompatible med Visma Global, Visma Business, 24sevenoffice og PowerOffice. Betalinger utført med Vipps, Visa og Mastercard oppdateres automatisk i systemet, og tilbakebetalinger til kunder er enkelt å håndtere. Med OCR-filinnlesing blir betalinger mot fakturaer automatisk registrert, slik at du alltid har full oversikt.

Vårt system tilbyr et komplett ordre- og fakturasystem som inkluderer funksjoner for betalingsoppfølging, delbetalinger og kreditnotaer. Hold orden på dine innbetalinger med bruk av KID-nummer, og send fakturaer via e-post eller post med et tastetrykk. Systemet håndterer også purringer og inkassovarsler, slik at du kan fokusere på driften mens vi tar oss av økonomien.

Planlegg og organiser workshops effektivt. Vårt system håndterer registreringer, betalinger og deltakerkommunikasjon, slik at du kan fokusere på innholdet.

Lag og send nyhetsbrev med bilder og vedlegg direkte fra vårt system. Hold orden på hva som er sendt til hvem, og ha full kontroll over all kommunikasjon med dine kunder. Med vårt system kan du enkelt søke etter kunder og deres tilhørende informasjon, og du kan overstyre eller legge til nye ordrer med et tastetrykk.

Enkel administrasjon

Via våre administrasjonssider kan du enkelt opprette og tilpasse informasjon og grafikk.

Vårt system

Total kontroll med vårt system

Ta kontakt med oss i dag og oppdag hvordan Icapire kan forenkle dine netthandel og utleie prosesser!

Brukervennlig grensesnitt

All informasjon i ett skjermbilde

Med Icapire får du et brukervennlig grensesnitt som samler all viktig informasjon på ett sted. I ett enkelt skjermbilde kan du få tilgang til ordre, fakturaer, purringer, innbetalinger og krediteringer, noe som gir deg full kontroll og oversikt. Du kan enkelt sende oppdateringer med bare et tastetrykk, tilpasse ordre eller produkter direkte i systemet og administrere kommunikasjon og økonomi på en enkel og effektiv måte.

Med vårt system får du:

  • Se ordre, fakturaer, purringer, innbetalinger, krediteringer, rabatter, alt i ett skjermbilde.
  • Du kan korrigere og sende oppdateringer av fakturaer ol. med ett tastetrykk.
  • Du kan overstyre og legge til nye ordrer eller produkter for kunden.
  • Full kommunikasjonshistorikk: se hvilke meldinger, SMS, ordrer, fakturaer osv. som er sendt til kunden fra første dag.
  • Søk etter kunder med deler av foresattes navn, elevens navn, ordrenummer, fakturanummer eller mobilnummer.
  • Vise og legge inn notater på kunden.
  • Sende e-post og SMS 
  • Sende mail med vedlegg og bilder 
Enkel administrasjon

Med vår plattform kan du enkelt administrere kurs, arrangementer, workshoper og forestillinger

Funksjoner

Vårt system inneholder en rekke funksjoner

Nettbasert påmelding

SMS utsendelse

E-postutsendelse

Automatiske bekreftelser

Jevnlige rapporter

Bruk av Vipps, PayPal og Stripe

Faktura utsending

Oversending til inkasso

Familie-funksjon

Behandling av OCR filer

GDPR kompatibelt

Instruktørrapporter

Overføring til regnskap

Regnskapsjournaler

Kurs rapporter

Betalingspåminnelser