iCapire

BILLETTER

Icapires billettsystem passer alle typer forestillinger, arrangementer og samlinger der du ønsker at publikum skal kunne kjøpe/reservere plasser via nettet eller et utsalgssted.

Hvordan det fungerer

Via administrasjonssidene kan du opprette og tilpasse informasjon og grafikk for alle forestillinger, arrangementer og samlinger du måtte ønske.

Eksempel på informasjon som brukes for oppsett av en forestilling/arrangement/samling.

SETE- OG PLASSRESERVASJON

Du kan enkelt definere salen du skal bruke. Rader og plasser definerer du selv – det er lett å legge til flere plasser etter at billettsalget har startet. Du kan ha saler av forskjellig størrelse. Det er enkelt å sette opp en god seteløsning.

Du trenger naturligvis ikke å benytte deg av en seteplan hvis du mener at du ikke trenger det.

MARKEDSFØRE FORESTILLINGEN

Hvis du ønsker å sende invitasjoner via e-post, kan du gjøre det med e-postfunksjonen som er innebygd i systemet. Benytt deg av eksisterende e-postadresser eller importer nye e-postadresser. Du kan også bruke SMS som markedsføringskanal.

Brukere melder seg på etter at «markedsføringen» av forestillingen har startet, via selvbetjening. De finner frem til forestillingen og kjøper billetter.

BETALINGSFORM

Du kan kople til NetAxept e.l. for å ta betalt av kunden via VISA/MASTERCARD.

Hvis du ønsker det, kan kunden motta faktura, betale med Vipps eller betaling ved oppmøte.

  • Mulighet for salg over disk med betaling på stedet er del av billettsystemet.
  • Fribilletter og sponsorbilletter er del av billettsystemet.  
BILLETTLEVERING

Billettene sendes til kundens e-post og mobil, både som epost og SMS.

Du trenger ikke tenke på hosting, lagring av informasjon osv. – det er en del av leveransen.